В двух словах суть истории следующая. 3го октября 2013 были куплены детские ботинки. В течение полутора месяцев они пришли в негодность. Что в принципе нетипично для товаров под брендом Next, обычно их продукция стабильно хорошего качества. Служба работы с покупателями в течение одного дня приняла решение о полном возврате средств, лишь на основании приложенных к письму фото. Без обратных пересылок, экспертиз и прочих надуманных поводов, используемых местными барыгами.
…Hello,
My name is Aleksandra. I like to shop on your site, but last time (order by 3 oct.) I bought for my son Tan Hiking Sky Top (Older Boys). They are very simpatichy and stylish, but...passed not enough time and they absolutely lost appearance, it means that their quality too low. Photos are attached.
I hope for the fastest solution of this question.
Best regards,
A. Aleksandra…
…Dear Mrs A.,
Thank you for taking the time to E-Mail us.
Please accept my apology for the delay in my response to you.
I am so very sorry to hear that an item 877-125 from your recent order has become faulty in use.
Please be assured that I have actioned a credit for the above item today for you.
The amount of 313.00 UAH will be refunded and credited back onto the card used to make the order; this should be within 3-5 working days.
If you would like to receive the item again, then please may I ask you to place a new order online.
I am very sorry for any inconvenience caused.
Kind regards…





Special thanks to Максим.
← Ctrl ← Alt
Ctrl → Alt →
← Ctrl ← Alt
Ctrl → Alt →